Verzenden & retourneren

Verzending

Bestel en betaal je op werkdagen vóór 17.00 uur, dan zorgen wij ervoor dat je bestelling nog dezelfde dag wordt verzonden. Als postnl zijn werk doet, dan vindt de bezorging normaal gesproken de volgende werkdag plaats. Uiteraard lukt dit vaak, maar helaas niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor. iParts4u kan hier in ieder geval niets aan doen. Op zondag en maandag wordt er geen post bezorgd.

Bij bestellingen naar België is helaas niet te garanderen dat je je bestelling binnen 2 dagen in huis hebt. Wij doen in ieder geval altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk (binnen 3-4 werkdagen) te leveren via bpost.

Gratis verzending

iParts4u biedt je gratis verzending vanaf een orderbedrag van € 40,-. Dan wordt je order gratis verzonden, in Nederland én in België.

Als je bestelling minder bedraagt dan € 40,- dan zijn de kosten voor de verzending: 

  • brievenbuspost € 1,00
  • brievenbuspost <4kg € 2,50
  • pakketje <10kg € 5,50

En voor een verzending naar België zijn de kosten:

  • brievenbuspost € 1,75
  • brievenbuspost <4kg € 3,00
  • pakketje <10kg € 8,00

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten heenzending, binnen 14 dagen gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wil je bestelling retour sturen ga dan als volgt te werk:

  1. Vul het formulier in. Op deze wijze kunnen we je retour snel en op de juiste manier in behandeling nemen. 
  2. Verpak het artikel, in de originele verpakking en voeg de originele factuur toe bij het retourformulier. 
  3. Neem onderstaand adres over op de verpakking. 
  4. Stuur het artikel voldoende gefrankeerd retour. 

Download hier ons herroepings-retourformulier

iParts4u 
afd. Retouren 
Postbus 291 
5530 AG BLADEL

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een email sturen naar klantenservice@iparts4u.nl

Uitzonderingen retouren:
 
Producten als screenprotectors of stickers waarvan de folie is verwijderd en 
welke aangebracht zijn geweest, worden geweigerd.

Garantie:
Voor onze producten geldt de wettelijke garantie. Het product dient in goede staat te 
verkeren en bij normaal gebruik goed te functioneren. Wanneer een van de door ons 
geleverde producten niet goed functioneert, zorgen wij voor een passende oplossing. Dit 
doen wij aan de hand van een vervanging of reparatie. Neem hiervoor eerst even contact met 
ons op, zodat we kunnen kijken naar een oplossing.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@iparts4u.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.